maandag 13 juni 2011

weekend

Ik ben niet naar Londen geweest dit weekend, maar ik ben ook niet in Chelmsford gebleven.
Rara waar ben ik geweest?

Ik wilde zaterdag eigenlijk naar Londen gaan (Gaby kon niet zaterdag) maar ik realiseerde me dat ik zin had in iets nieuws, in wat avontuur. Ik besloot daarom en om het feit dat het eigenlijk wel jammer was als ik niet wat meer van Engeland had gezien dan Chelmsford en Londen de andere kant op te gaan, naar Colchester!


























Zondag ben ik naar Leigh-on-Sea geweest, want de Leigh Art Trail werd deze week gehouden. Mijn cursusleidster doet er aan mee en ze vertelde me erover. Gaby woont in Southend-on-Sea, een stad ernaast, dus het was leuk om het te combineren!
We hebben jammer genoeg niet zo veel kunst gezien maar ik heb toch een leuk dagje gehad.

1 opmerking:

  1. Hoi Jantine

    Nog een paar hele mooie weken in Engeland.
    Geniet nog even en dan zien we je binnenkort weer in Nederland.

    groetjes
    Adrijan, Henriet en de kids

    BeantwoordenVerwijderen