vrijdag 10 juni 2011

Over precies een maand ben ik thuis.

Maar in de tussentijd ga ik me nog zo goed mogelijk proberen te vermaken!

Ik maakte laatst een wandelingetje en ik nam mijn camera mee. Er zijn mooie foto's uitgekomen vind ik zelf. Dit heeft trouwens niet zo veel met 'au-pair in Engeland' te maken maar wel met de omgeving misschien.
Ik denk eigenlijk vooral dat ik even wat van me wil laten horen. Het valt me best wel tegen van mezelf dat ik deze blog niet beter heb bijgehouden. Ik maakte misschien gewoon niet zo veel bijzondere dingen mee. Althans, dingen die ik niet interessant genoeg vind om over te schrijven of dingen die ik niet op kán schrijven (ivm openbaarheid over de wereld natuurlijk).

2 opmerkingen:

  1. please shut the gate plaatje is leuk!
    Ik vind de andere foto's erg gaaf jantine, vooral van het bos.

    BeantwoordenVerwijderen