zaterdag 2 juli 2011

Wimbledon

Hallo!
Over een week en een dag ga ik naar huis.
Jeetje wat is het allemaal snel gegaan.
Ik heb nog best veel foto's die ik jullie wil laten zien maar het komt er even niet van allemaal. Mijn enkel is op dit moment dik en blauw dus ik kan niet zo veel. Een goede reden om deze blog eens goed bij te werken maar het punt is dat ik daar geen puf en geen zin in heb nu, sorry.

Wel heb ik een fantastische foto van mezelf in Wimbledon. Daar zijn Gaby en ik vorige week heen geweest. We konden niks zien van de tenniscompetitie maar ik vond het toch leuk om er geweest te zijn. Het was heel mooi daar, het voelde absoluut niet alsof we in Londen waren, zo anders was het.
Je ziet op de tweede foto de skyline van Londen. Helaas staat er een schattig huisje voor. Zelfs op een heel hoog muurtje staand was ik te klein om het de skyline te laten verpesten, helaas. (ik heb voor niks mijn leven gewaagd...)


3 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je niet naar binnen kon, volgens mij waren er nog wel een aantal plaatsjes vrij.
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joehoee! nog vijf nachtjes slapen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, zoiets wilde ik er ook net neer gaan zetten Judith!

    BeantwoordenVerwijderen