zondag 29 mei 2011

foto's

Deze foto's horen eigenlijk nog bij het vorige berichtje. Vorige week Londen dus.
Er zit een heleboel tussen wat jullie vast niet interesseert maar ach ;)

Er was een goede doelen-loop in Chelmsford. Ze renden tien mijl. Het viel me op dat er veel kinderen meerenden.

Bij Bricklane.


Liverpoolstreet Station.

Ook heel interessant: leuke schoentjes bij Office.

Meneer die altijd (ja altijd) viool speelt bij de ingang van de National Portrait Gallery.

Vanuit de bus.

Straatmuzikanten die heel Oxford Circus enthousiast maakte met hun lekkere beat.

Gaby!

In de straten van Londen.

In het Mexicaanse restaurantje. Ik probeerde stiekem een foto te nemen maar dat was mislukt.

Verveling tijdens de treinreis terug naar Chelmsford: mijn kettinkjes.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jantine,
    Ik vind de foto's echt mooi, bij sommige is het licht zo mooi. En hele aparte plekjes, ik zou er niet opkomen.
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer mooie foto's zussie!

    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jantine,
    het was weer leuk om al je verhaaltjes te lezen en je mooie foto's met tekst erbij. ik vind het zo grappig dat jij overal het adres bij zet waar we eventueel lekker kunnen eten of iets moois kunnen bezichtigen. ik weet niet of ik er ooit zal komen maarja je weet nooit! ik ben namelijk niet zo'n reiziger. ik hoop dat je nog een gezellige tijd voor de boeg hebt, want over een maandje ben je weer thuis.
    groetjes monique en familie

    BeantwoordenVerwijderen