vrijdag 27 mei 2011

berichtje!

Eindelijk krijgen jullie dan hier van mij een fatsoenlijk berichtje!

Ik ben zondag na een voor mij lange tijd (vier weken!) weer naar Londen geweest. Ik ben eerst naar Bricklane gegaan, toch wel mijn favoriete plek. Ik had om vier uur met Gaby afgesproken op Liverpoolstreet Station (ja ik kan me heel lang vermaken op Bricklane!) maar door die gekke treinen hier kon ze er pas om vijf uur zijn. Geen probleem natuurlijk, want er is altijd wel iets te doen in Londen! Ik ben naar Oxford Street gegaan om daar even lekker rond te lopen. Ik zou Gaby rond kwart over vijf zien bij de National Portrait Gallery op Trafalquar Square, want daar wilden we nog eventjes heen voordat het sloot. We waren helaas te laat om nog veel van het museum te zien, maar eigenlijk waren we toch meer aan het kletsen dan aan het kijken (ik was er ook al ooit geweest (maar niet naar de betaalde delen) maar Gaby nog niet). Ik had Gaby immers ook al een maand niet gezien! Het was wel leuk dus, dat ze nog was gekomen.

De National Portrait Gallery was dus niet zo'n succes geworden (gaan we misschien morgen weer heen?) dus we hadden besloten onder het genot van wat eten lekker bij te kletsen. Op weg naar de NPG was ik omgelopen (niet helemaal per ongeluk!) en ik ontdekte een straatje met allemaal eettentjes. Er waren een aantal Italianen, maar ook een Mexicaan. Daar gingen we heen en het was geweldig! Het eten en drinken was heel lekker, het was niet heel duur (drankjes wel maar we waren allebei ongeveer 15 pond kwijt) en het was gezellig. Wat wil je nog meer?
Tip:  LUPITA, 13-15 Villiers Street, bij metrostation Charing Cross. (klik hier voor de website van het restaurant)

1 opmerking:

  1. Leuk om weer iets van je te horen!! Voel je je vandaag wel weer een beetje fit, omdat je weer tijd en zin hebt om een verhaaltje te schrijven;) nu het over schrijven gaat... ik ga je nog even terugmailen over je keuze;) ennuh.. natuurlijk bedankt voor je felicitaties!:)
    dus tot snel mails!(A)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen