donderdag 10 november 2011

3 opmerkingen:

  1. hoi! na een beetje zoeken op internet kwam ik bij je blog terecht, omdat ik serieus aan het nadenken ben om ook au pair in engeland te worden. ik was nog aan het twijfelen tussen amerika/engeland, maar ik ben verkocht nadat ik al jou foto's heb zitten bekijken! (sorry, dit klinkt misschien een beetje creepy, haha!) de sfeer in engeland is volgens mij super, en jouw verhalen klinken heel leuk :) mag ik trouwens vragen welke camera je hebt? je foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lois!
      Wauw, wat superleuk om te horen! Ik heb zelf ook gekozen voor Engeland vanwege de cosiness, en het is simpelweg dichterbij.

      Wanneer wil je au-pair worden?
      Wat is je mailadres, dan kunnen we even kletsen :)

      Ik heb een Canon 500D trouwens, met een kitlens en een 50mm 1,8.
      Groetjes Jantine

      Verwijderen
    2. ik reageer een beetje laat, haha!
      mijn emailadres is looiss@live.nl, lijkt me leuk om even te kletsen, stuur me maar een mailtje! :)

      Verwijderen