zondag 10 april 2011

vandaag

Het was half acht toen ik werd gewekt door Fama en Lisa. Ze kwamen even vertellen dat ze een ontbijtje aan het maken waren voor Birte. Zo lief!
Toen ik ze nog meer hoorde rommelen besloot ik ook maar op te staan. Ik heb wat gegeten met de meisjes, ga zometeen even douchen en dan weer op naar Londen!

Gisteren zijn Gaby en ik ook naar Londen geweest. We hadden bedacht dat gisteren een perfecte dag was om in de London Eye te gaan, want het was fantastisch weer en het was nog niet zo druk als in het hoogseizoen. Het was heel mooi, de 9 pond 30 zeker waard (en bovendien zou het gek zijn als ik Engeland verliet en nooit in de London Eye was geweest). Je zult denken: O, ik dacht dat het duurder was. Dat klopt, wij hadden twee kaartjes voor de prijs van één. Tip: Ga op Liverpoolstreet Station (of Victoria Station) even een 2for1-boekje halen op de plaats waar je kaartjes kunt kopen, daar staan leuke acties in voor attracties zoals de London Eye, Madame Tussauds (als je daar écht heen wilt), Tower of London, St. Paul's, een aantal musicals, een aantal musea (hoewel de meeste musea in Londen gratis zijn) en nog veel meer!
Na de London Eye zijn we naar de Borough market (bij de London Bridge)gegaan om wat te eten en drinken in het heerlijke zonnetje. We besloten 's avonds naar de film te gaan (Never let me go, hele mooie film!) dus we gingen inkopen doen (chips en wijn) want het was al bijna tijd om er heen te gaan (de film begon om zes uur). We waren te vroeg (ja, te vroeg!) dus we struinden nog even rond in Piccadilly, wat natuurlijk ook altijd leuk is.
Na de film hebben we nog een pizza gegeten. Thuis ben ik meteen gaan slapen, om de volgende ochtend wakker te worden gemaakt door mijn lieve kleine brownies.

1 opmerking: