donderdag 7 april 2011

hoi

Uit het vorige bericht maakten jullie waarschijnlijk al op dat het hier lekker weer is.
In Chelmsford is het drie graden kouder maar dat is nog erg fijn.
De afgelopen twee dagen waren dan ook helemaal genieten. Een beetje een vakantiegevoel had ik. En wie houdt er nu niet van vakantie?

Ja, mijn daagjes zijn leuk. Birte is nog thuis maar naar mijn idee hebben we een goede balans gevonden. Ze vraagt het als ze wil dat ik iets doe en dat weet ik dus als ze niks vraagt ga ik er vanuit dat ik niets hoef te doen. Nu lijkt het alsof ik de hele dag op m'n luie gat zit maar ik doe gewoon de dingetjes die ik normaal ook doe.
Vandaag was het wel een beetje raar: Fama's school had een paasviering in het plaatselijke kerkje en daar gingen we alledrie heen. Niet dat we met zijn tweeën waren, maar met zijn drieën. Maargoed, zoals ik al zei gaat het prima.

Morgen heeft Fama een 'paasparade', Lisa had deze maandag al. Ik zal er foto's van plaatsen :)
Ik moet nog meer foto's plaatsen, van een maand geleden nog (toen mama en Meike hier waren). Hmm. Wordt vervolgd!

1 opmerking: