donderdag 14 april 2011

Sainsbury's

Vandaag lig ik eerder in mijn bedje dan de meisjes (ze zijn net tien minuten geleden naar boven gegaan, volgens mij wil Birte dat ze morgenochtend uitslapen want half tien is niet echt een goede tijd om drie- en vijfjarige kindjes naar bed te brengen). En als ik dit berichtje niet was gaan typen had ik ook eerder geslapen. Want jeetje wat ben ik moe.

Maar daar wilde ik het niet over hebben, ik wilde vertellen wat ik vandaag heb meegemaakt.
We gingen naar Sainsbury's, een supermarkt in de buurt. Niet zo bijzonder zul je denken. Nou, ik heb mijn ogen uitgekeken: Wat was hij groot! Ze verkochten ook werkelijk alles. Ik moet zeggen, het was niet de eerste keer dat ik in zo'n grote supermarkt was: Als je in het buitenland bent geweest (Frankrijk, Engeland, ?) heb je er zelf vast en zeker ook ervaring mee. Papa en mama vermeden ze altijd het liefste, en als we er dan waren werden we streng in de gaten gehouden omdat de kans op verdwalen en kwijtraken erg groot was.

Herken je dit verhaal? Zo'n winkel was het dus.
Naast nostalgische gevoelens die de winkel me gaf kreeg ik ook een enorme koopdrang. Kleren tegen bodemprijzen (oké, veel lelijke kleren, maar toch), goedkope cd's, lekker eten en nog meer lekker eten (ik moet zeggen, ik had honger. Het was ook al zeven uur toen we gingen...).

Ik heb zin om naar zo'n winkel te gaan en wat van mijn loon te spenderen (hoewel ik niet weet waaraan, ik heb natuurlijk niks nodig). Ik vind 'Tesco home' wel veelbelovend klinken, dus daar ga ik zaterdag eens een bezoekje aan brengen.

1 opmerking:

  1. Hello (is it me you're looking for),

    Grote winkels zijn inderdaad cool, alleen jammer dat ze vorig jaar (in Amerika) dan weer net niet die pindakaas hebben die je echt wilde hebben. Dan maar een maandje op een ander boterhammenplakseltje kouwen.

    Het nadeel, dat jij noemde, in zo'n winkel is wel dat je alles inderdaad wil kopen. Dit zou ik persoonlijk afraden, vanwege de kosten, maar als die cd's daar echt zo goedkoop zijn dan zou ik het wel weten;)(als het maar geen Lionel Richie is).
    Succes nog met de inkopen en hopelijk hebben ze daar wel de correcte pindakaas!

    Groeten uit Boxmeer,
    Stefan

    BeantwoordenVerwijderen