maandag 11 april 2011

Museum of London

Gisteren zijn Gaby en ik naar het Museum of London geweest, echt een heel fijn museum. Vooral het gedeelte over 1900 tot nu vond ik leuk. Er was ook een 'street photography' gedeelte. Er hingen foto's die de afgelopen 150 jaar in de straten van Londen zijn gemaakt. Dat vond ik zo geweldig dat ik een boek met al die foto's heb gekocht. Normaal doe ik dat niet zo snel maar nu wel. Het museum was gratis (net als de meeste musea in Londen) dus ik vond het niet erg om er wat geld aan uit te geven. De Britse regering gaat erg bezuinigen en waarschijnlijk moeten musea dan entreegeld gaan vragen en dat vind ik jammer. Niet alleen voor mezelf, maar voor het algemeen belang. Dus ik help ze een heel klein beetje. En omdat alles hier duur is gaat mijn 'koopgrens' een beetje omlaag. Niet met kleren, maar wel met zulke dingetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten