donderdag 21 april 2011

misverstand

Om een misverstandje uit de wereld te helpen: nee ik maak geen overuren. Ik bedoel, ik tel geen uren en we hebben niet eens een 'aantal uren' afgesproken. Ik ben gewoon een deel van het gezin zoals een au-pair dat hoort te zijn en ik help waar nodig. Nu de kindjes vakantie hebben zijn de dagen natuurlijk wat langer en drukker (en dus ook leuker!) maar ik heb absoluut niet het gevoel dat ik te veel doe.
Ik word hier hartstikke goed behandeld en heb het gevoel dat er een goede balans is.

1 opmerking:

  1. HOI jANTINE,
    IK HEB WEER EVEN AL DE LEUKE VERHALEN GELEZEN,WANT IK LIEP WAT ACHTER.
    jE VERMAAKT JEZELF PRIMA,EN JE HEBT HET SUPER NAAR JE ZIN,FIJN OM TE LEZEN.DE FOTOS GEVEN ONS OOK EEN GOED BEELD VAN DE DINGEN DIE JE DAAR MEEMAAKT ,ERG LEUK!!!
    nOU,GENIET ER NOG VAN,EN TOT DE VOLGENDE KEER DOEI!!
    MONIQUE EN FAM.

    BeantwoordenVerwijderen