donderdag 31 maart 2011

logeren in mijn eigen bed

Ik ga vandaag naar huis. Ik blijf maar drie daagjes maar ik heb van alles te doen (naast de journalistiek-toets zaterdag.)

Ik ga naar de kapper (ben bang dat er een heel stuk af moet), naar de tandarts, naar het gemeentehuis, naar de opticien en ik wil eigenlijk ook nog even langsgaan bij het kralenwinkeltje.

Na een lange tijd ga ik weer iets met wielen besturen, afgezien van een buggy. Ik ga in mijn eigen bedje slapen, mama's eten eten, televisie kijken (dat doe ik hier nooit, ik zou niet weten hoe dat ding werkt en wat ik zou moeten kijken) en de straten zien die ik nog nooit in mijn leven zo lang niet heb gezien.

Maar bovenal: ik ga mensen die ik al een hele lange tijd niet heb gezien weer zien! Papa+Roel (en mama+Meike natuurlijk maar die zijn op bezoek geweest dus die heb ik minder lang geleden voor het laatst heb gezien), vriendinnetjes, opa en oma en oma, familie, de buurtjes en niet te vergeten: mijn hondje. Een ode aan Floor omdat ze lief is.

2 opmerkingen:

  1. Heeeel veel plezier thuis! :D
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het gesprek heeel goed ging :)
    geniet lekker van je weekendje thuis ondanks je drukke schema, en natuurlijk van alle mensen die je zoo lang niet gezien hebt en van je lieve floortje!
    En succes met vliegen dalijk, onee je bent al weg bedenk ik me nu! Is vast goed gegaan, niet zo lang in de rij hoeven staan?? Ik hoop het!

    Enjoyyyy it! :D
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen